خانه مجازی من یک ساله شد
درست سی بهمن پارسال بود که هوس کردم یه جور دیگه بودنم رو تجربه کنم / بودن مجازی / خب با عنوان مردی از خویش برون آید و کاری بکند که یکی از مصرع های زیبای حافظ بزرگ شیرازی بود بیرون امدم و خواستم کارهای زیادی بکنم ولی این سنگ ها و مانع ها و دشمنی ها بود که همیشه راه بر من می بست / این بود که حالا عنوان وبم رو تغییر دادم تا یک سال آینده این شعار من باشه / باید که سپر باشم پیش همه پیکان ها /یک مصرع زیبا از سعدی کبیر شیرازی / از همه شما دوستای گلم که به بودنم معنا می دادید ممنونم / شما بزرگ بودید و حقارتم رو تحمل می کردید / پرتقالی باشید.
آخر نوشت / شعر کامل سعدی رو در ادامه مطلب بخوانید .
لطفا دوستانی که قبلا منو لینک کردند با این عنوان جدید لینکم کنند

یادمان باشد به دل کوزه آب که بدان سنگ شکست