خانه مجازی من یک ساله شد

درست سی بهمن پارسال بود که هوس کردم یه جور دیگه بودنم رو تجربه کنم / بودن مجازی / خب با عنوان مردی از خویش برون آید و کاری بکند که یکی از مصرع های زیبای حافظ بزرگ شیرازی بود  بیرون امدم و خواستم کارهای زیادی بکنم ولی این سنگ ها و مانع ها و دشمنی ها بود که همیشه راه بر من می بست / این بود که حالا عنوان وبم رو تغییر دادم تا یک سال آینده این شعار من باشه / باید که سپر باشم پیش همه پیکان ها /یک مصرع زیبا از سعدی کبیر شیرازی /  از همه شما دوستای گلم که به بودنم معنا می دادید ممنونم / شما بزرگ بودید و حقارتم رو تحمل می کردید / پرتقالی باشید.

آخر نوشت / شعر کامل سعدی رو در ادامه مطلب بخوانید .

لطفا دوستانی که قبلا منو لینک کردند با این عنوان جدید لینکم کنند 

ادامه نوشته

درسم تموم شد

چند روز پیش بعد از سه سال و نیم درس خوندن تو دانشگاه آزاد اسلامی اراک بالاخره از پایان نامه ام دفاع کردم و یه جورایی می شه گفت درسم تموم شد / در واقع لیسانس ادبیات نمایشی یا همون نمایشنامه نویسی رو گرفتم / استاد راهنمای پایان نامه ام استاد عزیزم لیلی مقیمی بود ، استادی که با ایده ها و تفکراتش نسبت به تئاتر خیلی موافق بودم و با کمک هاش بالاخره تونستم یه نمره خوب یعنی 20 از پایان نامه بگیرم / انتخاب خانم مقیمی بعنوان استاد راهنمام فقط به خاطر متانت و احترام ایشون به شعور و سواد دانشجوها بود / در واقع ایشون مثل بعضی استادهای دیگه خودش رو علامه دهر و دانشجو رو بی سواد و بی چیز نمی دونست / نظر دانشجوها توی کلاس همیشه براش مهم بود و همین موضوع برای خودم که تو قم چند جایی تدریس دارم یه درس خوب بود

روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه نوشته

مرگ زشت

اونچه رضا کیانیان عزیز گفته بود نشد و ایران بد بازی کرد و بد گل خورد و مرگ زشت امپراطور و شاهزاده های پارسی در شبی که شب رقص پرچم ایران نبود رقم خورد / فقط می تونم بگم متاسفم ........

شب  شب رقص پرچم ایران است

این عبارت اظهار نظر جالب رضا کیانیان بازیگر سرشناس و بی نظیر سینما و تئاترو تلویزیون ایران است درباره بازی امشب ایران و کره جنوبی / کیانیان در پاسخ به این سوال که ایران می برد یا کره گفته

شب   شب رقص پرچم ایران است